čtvrtek 5. listopadu 2015

BANÁNOVÉ SUŠENKY

Dnešní článek bych mohla klidně nazvat jako vaření z toho, co dům dal. Ale přiznejme si, že banánové sušenky znějí mnohem lépe.


---

Taky se vám občas stane, že máte doma nějaké ingredience, které zrovna musíte spotřebovat, ale vůbec nevíte jak? Tak přesně tohle se stalo mně. 
Doma 2 tvarohy, kuchařka zaprášená v poličce a já lína najít si něco na internetu. Zkusím to podle svého řekla jsem si. 
A jak to dopadlo?..
SKVĚLÝ recept je na světě.



Co jsem použila?
 jeden a půl balíčku tvarohu (vůbec nevadí jestli máte tvaroh ve vaničce :) výsledek bude stejný)
2 banány
2 hrníčky celozrnné žitné mouky
3 vajíčka
asi půl hrníčku mléka (podle potřeby)
2 lžíce burákového másla (ráda bych napsala 1, ale u jedné nikdy neskončím :D)
kakao
cukr (dle chuti)




Ze všech ingrediencí jsem smíchala hustou kašičku a přisypala trošku třtinového cukru (ano snažíme se o zdravý recept :D, ale pokud třtinový cukr nepoužíváte můžete osladit normálním, nebo v lepším případě sáhnout po medu). Pak už jenom tvoříme placičky na pečící papír (který je opravdu potřeba, protože bez něj bychom museli jíst sušenky asi i s plechem). Dáme péct (asi na 180°C) a čekáme dokud lehce nezezlátnou.


Pokud nemusíte třeba banány, nebojte se použít jiné ovoci. Upravte si každý recept podle svého. Sem hoďte oříšky, tam kokos, jinam sušené brusinky :). Nebojte se experimentovat, třeba přijdete na nové a mnohem lepší kombinace. 


Dobrou chuť <3 N.

4 komentáře:

  1. mňam, tie vyzerajú úžasne! Najbližšie ich určite vyskúšam:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá fajn! Vaření s banány miluju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tento recept vyzerá zaujímavo a hlavne zdravo. Ďakujem za super tip, určite vyskúšam :) Máš krásny blog, nechcela by si sledovať sa navzájom? Ak áno daj mi vedieť. http://andreanalens.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Podle použitých ingrediencí si jsem jistá že budou bezvadné! Těším se až je taky zkusím :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat