pondělí 19. října 2015

WINTER, I NEED YOU

Taky tak nesnášíte podzim? Ráno vstanu a mám chuť si na sebe obléknout nejméně 2 zimní bundy. Když se ale vracím ze školy, klidně bych mohla jít v mikině. Většinu času prší nebo je zataženo. Všude samé bláto..
Proto jsem si dneska večer udělala čaj a lehla si do postele. Na nic nemám náladu a jsem unuděná. Otevřela jsem si staré složky s fotkami, že si je trošku uspořádám a narazila jsem na fotky ze zimy. Hned jsem si vzpomněla na vánoční prázdniny, cukroví a sníh. 
Prostě nádhera... 
A jelikož nejsem hamoun, tak jsem se rozhodla, že se s Vámi o kousek mého zimního štěstí podělím.






Paradise





Fotky jsou většinou pořízené v Italských, nebo Rakouských Alpách, protože u nás většinou tolik sněhu není. A zimy bohužel nejsou takové, jaké bych chtěla :(

A co vy? Máte rádi zimu, nebo si užíváte počasí, které máme teď ?

Mějte se hezky!
Nikča <3

8 komentářů:

  1. Já právě podzim miluju! :)) jinak pěkné fotky!

    Style Solution

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky :( a máš pravdu, podzim je v tomhle hrozný. Můžu se zeptat, jak je možné, že je článek napsaný 19.října, když je pořád neděle? :D jen mě to pobavilo :D :D
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dala jsem ho na pondělí, ale zveřejnil se :D Sama to nechápu :D

      Vymazat
  3. podzim je naprd,naprosto s tebou souhlasim
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já podzim nemám, ale stejně tak i zimu. :D Prostě nesnáším ten pocit, když se musím nabalit a stejně je mi kosa. Jediné, co mám na podzimu/zimě fakt ráda, je to jídlo. Štrůdly, cukroví, horká čokoláda, domácí likéry. To je moje. A taky se v tomhle období dají pořídit neskutečně krásné fotky.
    A zase bych se jednou chtěla dočkat tak zasněžené zimy, jako když jsem byla malá.
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak pokud si mám vybrat jestli podzim nebo zima tak vyhrává zima! Taky jezdím na snowboardu, takže už se těším až nějak vyjedem. Ale nesnáším, když jsem promrzlá na kost. Takže ať už je léto!
    Beauty by K. GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. Wooow! Tak tam muselo být opravdu krásně! :)
    Sice mám radši podzim, ale na to, až vytáhnu snowboard se nesmírně těším! :)

    everythingononepaper.blogspot com

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám k podzimu takový neutrální vztah :D Jednu chvíli ho miluji, další nesnáším. Záleží na počasí a momentální náladě) Zimě bych ale dala přednost kdykoliv, hrozně se těším na lyže a snowboard, doufám, že letos aspoň něco napadne.

    OdpovědětVymazat